my life, Lollo Nord.

Igår,idag o imon!

Publicerad 2014-10-18 11:18:15 i tankar & dikter,

Jobb,jobb,jobb! 
Är uppe på bowlingarena denna och nästa helg o jobbar :D gött som bara den!!

Så igår va första gången jag stod i baren, vilket jag aldrig trodde fungera.. Men det gjorde det! 
Är svin glad o idag är jag i baren igen!^^ 
Så har du inget planerat så kom o bowla ikv!:) 
Hade varit kul att möta några kändisar ;) 

O imon blir det barnkalas uppe på bowlingarena så ska hålla igång med de små under dagen!:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lollo Nord

Är en 20-årig tjej som alltid har ett leende på läpparna även när allt är svårt. Älskar att skriva o vara med sina kompisar. Ju galnare desto bättre ! Har fina vänner, 3 jobb jag gillar; en underbar kille, en söt vovve och en underbar sköthäst! Fight for life, vill du så kan du!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela